torsdag 15 maj 2014

Ledig dag

Hade tänkt göra mycket idag, men som så många gånger förr, så kunde jag inte ta mig för någonting.
Tack & lov knacka grannen A på & drog med mig till Coop & Rusta. :)
Tråkigt nog, berättade hon att de haft hem mäklare för värdering, vill verkligen inte att de ska flytta!! :( Kommer sakna dem som sjutton. Bättre grannar går inte att få. Och hur 3-vligt är det inte att man bara spontant kan gå över & umgås utan att "behöva" åka iväg någonstans, sitta ute på gården & busa med barnen, eller bara tvärsurra över en kaffe. Jaa, jag kommer verkligen sakna dem. :'(
Efter middan fick jag & T sällskap av Ture. (Hund). Jag & Ture tog först en promenad längs elljusspåret, sen kröp vi ner i soffan & passade på att mysa tills Ture åkte hem. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni skriva ett meddelande till mig.