tisdag 27 maj 2014

Fullt upp

Haft en fullproppad helg. Fredagen spenderades först med E & A. sen for jag & E vidare till S för en helkväll.

Lördagens plan var att åka till Glassbonden, men fick inte med mig någon & darIingen lagade hålet i avgas röret på min bil, så tog mig inte iväg själv. :/
Var varmt & härligt ute, så kände att jag ville ta vara på det, men har så svårt att sitta stilla. Så bestämde mig att ta itu med förrådet. Blev minst 8 timmars rensande, plockande, lyftande, flyttande. Efter det var jag helt slut. Så kvällens 40-års firande orkades tyvärr inte med. Vilket jag såklart ångrar såhär i efterhand.

I söndags for jag till Sävar & gick på marknaden med mamma & L. Efter det kom darIingen & syrran K & det blev middag & tårta för att fira mamsen på morsdag.

Måndag efter jobb var det dags för städ, välbehövligt, men inte helt klart. På kvällen kom S med Linus (vovve) som jag ska få rå om 1 vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni skriva ett meddelande till mig.