fredag 6 juni 2014

Mixad dag

Planen med denna dan va att fortsätta städa & rensa hemma. Men värmen gjorde att jag velat sitta på balkongen. Men där är det mer arbete att göra. Olja in trallen, rengöra krukor& få tag i en passande hylla. Så, det blev en dag i affärer. Rusta, Jysk & Jula. Förbi S en sväng, plantagen & Coop. Gjorde ett kap på fina krukor på Coop (bilder kommer), hittade fler bonsaier på Plantagen (bilder kommer). In en sväng på Buketten. Fick ihop lite uteväxter, men hittade ingen hylla.

Hem & krascha i solstolen ca 4 timmar senare. Mitt ben var inte glad. Vilade det lite innan jag planterade i de nya krukorna. Jag = Nöjd.

Sen vet jag inte vad som hände. Men mitt humör sjönk till botten. :( Men troligtvis är det benet som spökar. Känns sämre & sämre, eller känner en slags smärta mer & mer.

Senaste timmarna har jag haft balkongdörren öppen & njutit av fåglarnas kvitter. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni skriva ett meddelande till mig.